Hair Care Tips in Urdu

Submitted by 123tips on Sun, 11/20/2011 - 12:33

اپنے خشک بالوں کے خیال کیسے لے

haircare کی تجاویز

مجموعی طور پر بال تقریبا 10 فی صد کی نمی کی مقدار ہے. اگر آپ کے بالوں کی نمی کی مقدار کو اس سطح سے کم قطرے چابی بال کے ڈرا کی صلاحیت میں اضافہ کرنا اور نمی کو برقرار رکھنے ہے. یہ moisturizers کے اسباب کی طرف سے مکمل ہے.

اچھے "humectants" نھیں نمی کھو بحال لیکن اصل میں نمی کی توجہ کو پکڑنے اور بالوں کی پرانتستا میں اس کو پکڑ رکھنا شامل ہیں. لازمی فیٹی ایڈز (EFA) عظیم moisturizers ہیں. سب سے اوپر اور سب سے زیادہ سرمایہ کاری effectual ضروری فیٹی ایسڈ میں سے ایک کسم تیل ہے. یہ وہ قسم ہے آپ کے ساتھ کھانا پکانا خرید سکتے ہیں ہے اور یہ EFA میں بہت امیر ہے. کھوپڑی سب سے اوپر ہے EFA کہا جاتا sebum پیدا کرتی ہے. مسائل کا ایک بار بال گردن لائن کے ماضی اگتا ہے یا اس کا کھوپڑی کے ساتھ براہ راست رابطہ scalps قدرتی تیل بال شافٹ کے ذریعے کیا جا سکتا ہے استعمال نہیں کیا نہیں ہے.

تم کھو EFA ہے کو دستی طور کی طرف سے بحال کر سکتے ہیں :

* آپ کی کھجوروں میں کسم تیل کی 1 یا 2 قطرے رکھ اور ان کے ساتھ مساج.
* روشنی میں اپنے ہاتھوں کو "چمک" کرنے کے لئے کافی ہی ہونا چاہئے.
* احتیاط سے اپنے بال (جبکہ خشک) اور "scrunch" تیل کے چھوٹے سے ختم کرنے کے لئے رقم پہلے لے اور کھوپڑی کی طرف کام.
* آپ کے بالوں میں یہ چھوڑ دو.
* خشک بالوں میں کسم تیل کی 1-2 قطرے اس کے نتیجے میں چھوٹے کے طور پر ہے ، آپ کو دیکھ ، نہیں ہے.

مندرجہ بالا کر رہی جتنی اکثر ضروری یقین ہے کہ آپ کا خشک بال humectants کی مناسب رقم ہے جو آپ کی طرف ھیںچنا اور نمی کو برقرار رکھنے پڑے گا کر دے گا. کلید یہ ہے کہ ایک چھوٹی سی رقم کی سہولت ایک طویل راستہ جائیں گے.

اپنے تیل بالوں کی دیکھ بھال کس طرح لے

تیل بال نوعمر افراد کے درمیان ایک عام شکایت ہے. اضافی sebum کی پیداوار کی وجہ سے ہمارے بالوں کے تیل ہے. یہ بال گندی اور دلکشی سے محروم چھوڑ دیتا ہے.

اگر آپ کے پاس تیل بال ہے ، یہ ضروری ہے کہ روزانہ کی بنیاد پر اپنے بالوں کو دھونا. یہ وجہ ہے کہ تیل بال مٹی کے طور پر دوسرے بال اقسام کے مقابلے میں کرنے کے لئے جمع کرنے کا رجحان کو ہے کے لئے ہے.

تیل بال کے لئے استعمال نہیں کمڈیشنر صرف شیمپو استعمال کرتے ہیں ، اس بات کا یقین کر لیں کہ شیمپو ہے کہ یہ اس میں کنڈیشنر موجود نہیں ہے منتخب ہوئے. شیمپو کا اس طرح آسانی سے مارکیٹ میں دستیاب ہے اور سستے کمڈیشنر کے ساتھ شیمپو کے مقابلے میں.

اگر آپ کو لگتا ہے کہ ہے کہ آپ کو ایک کنڈیشنر کی ضرورت ہے ، اور پھر ایک کنڈیشنر استعمال کریں جو بہت ہلکا ہے. صرف تجاویز اور مشرق میں کنڈیشنر کا اطلاق کریں جڑوں اور کھوپڑی پر لاگو نہیں ہے اور خیال رکھنا کہ آپ اسے مکمل طور پر کللا. مصنوعات ، جس سلیکون ہے تیل ، یا lanolin کو منتخب نہ کریں.

بال مساج تیل بال کے لئے ضروری ہے. لوشن یا تیل کا اطلاق کرنے کی بجائے ، آپ ایک toning لوشن کا استعمال کریں (جو مردہ خلیات کو ہٹا دیتا ہے) باقاعدگی سے برش کے ساتھ تیل بال مساج کر سکتے ہیں. یہ بال کی ترقی میں مدد ملتی ہے. ایک باقاعدہ مساج عادت ضروری ہے. جتنا ممکن ہو سکے بالوں میں تیل کا اطلاق سے بچیں.

آپ مندرجہ ذیل علاج کی بھی کوشش کر سکتے ہیں :

1 کپ پانی کے ساتھ نیبو کا رس 4 چمچوں کے اختلاط اور 15 منٹ کے لئے اپنے بالوں کو لاگو کرتے ہیں اور یہ گرم پانی کے ساتھ کللا.

سائڈر سرکہ 1 / 4 کپ پانی کے ایک بیسن کے ساتھ اختلاط اور 15 منٹ کے لئے اپنے بالوں کو لاگو کرتے ہیں اور یہ گرم پانی کے ساتھ کللا.

پانی کی ایک دن میں کم از کم 8 گلاس پینے کے لئے اور تازہ پھل اور سبزیاں آپ خود کو ٹڈ رکھنے کے لئے کھانے کی کوشش کرو.
Beauty Tips in Urdu Find Health
tips
online ,Pakistan girls fashion,All
about Beauty tips For Girls .Girls
Fitness tips

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Copyright (©) 2007-2019 Urdu Articles. All rights reserved.
Developed By Solaxim Web Hosting and Development Services
Affiliates: Urdu Books | Urdu Poetry | Shahzad Qais | Urdu Jokes One Urdu| Popular Searches | XML Sitemap Partners: UrduKit | Urdu Public Library

Urdu Articles Is One Of The Largest Collection Of Urdu Articles On Different Topics. You can read articles on topics like parenting, relationship, politics, How to do Things, Shopping Reviews, Life Style, Cooking, Health and Fitness, Islam and Spirituality... You can also submit your articles to get free publicity and fame on your published work. Keep Smiling......