قومی اثاثے اور قحط الرّجال

Submitted by Mohammad-Ilyas on Mon, 02/04/2008 - 20:53

پاکستانی حکام نے نیا سلسلہ شروع کر کے حکومتی محکموں کو نجی اداروں کو بیچا ہے۔ یہ اس بات کا کھلا ثبوت ہے کہ ملک کے پاس اب ایسا عملہ نہیں رہا کہ بچت کا کوئی امکان باقی رہے۔ اسکی دوسری وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ اپنا حال بہتر گزارنے کیلئے ملک کے ذمّہ داران نے مکمّل طور پر باہر ملکوں سے دہشتگردی کے نام پر آنے والی رقم پر تکیہ کر کے ملک کا مستقبل داؤ پر لگادیا ہے۔ بہر حال جو کچھ بہی ہو یہ ایک ایسا کام ہے جو ملک کیلئے کسی طرح سودمند نہیں ہے۔

ٹیلی فون کے محکمے کی مثال لیجئے، اب اسکے ملازم نجی محکمے کے ہوکر رہ گئے ہیں اور انکی نوکری کی وہ وضع نہیں ہے جو سرکاری ملازم کی ہوتی ہے۔ مزید یہ کہ ٹیلیفون کے ایک جوڑ کا ماہانہ ایک مقرّر نرخ تھا جسکو اب نئی تشکیل کے تحت مختلف نام دے کر دگنا کر دیا گیا ہے۔ اسکا نقصان سیدھی طرح انکو پہلے اٹھانا پڑتا ہے جنہوں نے ملکی ٹیلیفون رابطے کے نام پر یہ جوڑ برقرار رکھے ہیں ورنہ اکثر لوگ جیبی فون ہی رکھنے پر ہی اکتفا کرنے لگے ہیں۔

اس قسم کے کاموں کا دور رس منفی نتیجہ اس صورت میں نکل رہا ہے کہ لوگ قومی اثاثوں اور پیداوار سے ناپائیداری کی بدولت کنارہ کرنے لگیں ہیں، مزید برآں بیرونی امداد کے سہارے ہی دائمی طور پر ملک کو مستحکم نہیں رکھا جا سکے گا۔ فی الحال تو بہانہ دھشتگردی کا بناہوا ہے۔

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Copyright (©) 2007-2019 Urdu Articles. All rights reserved.
Developed By Solaxim Web Hosting and Development Services
Affiliates: Urdu Books | Urdu Poetry | Shahzad Qais | Urdu Jokes One Urdu| Popular Searches | XML Sitemap Partners: UrduKit | Urdu Public Library

Urdu Articles Is One Of The Largest Collection Of Urdu Articles On Different Topics. You can read articles on topics like parenting, relationship, politics, How to do Things, Shopping Reviews, Life Style, Cooking, Health and Fitness, Islam and Spirituality... You can also submit your articles to get free publicity and fame on your published work. Keep Smiling......