دُور سیارے پر میتھین کی دریافت

Submitted by Guest (not verified) on Fri, 05/09/2008 - 12:49

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہمارے نظام شمسی سے باہر ایک سیارے پر کاربن پر مشتمل مالیکیول پہلی بار دریافت ہوا ہے۔

تریسٹھ نوری سال دوری پر واقع ایک سیارے پر میتھین دریافت ہوئی ہے جو کہ ایک ستارے کے گرد چکر کاٹ رہا ہے۔ اسی سیارے کے ماحول میں پانی بھی پایا گیا ہے لیکن سائینسدانوں کا کہنا ہے کہ یہ سیارہ بہت گرم ہے اور یہاں زندگی کے آثار کا امکان بہت کم ہے۔

اس دریافت کے حوالے سے معلومات ایک سائنسی جریدے نیچر میں شائع کی گئی ہیں اور نظام شمسی میں کسی اور جگہ زندگی کے آثار ڈھونڈنے میں یہ ایک اہم قدم ہے۔

سائنسدانوں نے مشتری کے ہجم کے برابر سیارے میں میتھین دریافت کی۔

یہ دریافت سیارے کے ماحول میں ہبل ٹیلی سکوپ کے ذریعے ہوئی۔ یہ دریافت اس وقت ہوئی جب یہ سیارہ اپنے بانی ستارے کے سامنے سے گزرا۔ سائنسدانوں کو میتھین کی دریافت کا موقع اس وقت ملا جب اس ستارے کی روشنی سیارے سے گزری۔

واضح رہے کہ اب تک نظام شمسی سے باہر معلوم شدہ سیاروں کی تعداد دو سو ستر ہے جو کہ مختلف ستاروں کےگرد چکر کاٹ رہے ہیں۔ اور زیادہ تر سیاروں کے بارے میں بہت کم معلومات ہیں۔

زمین جیسے سیارے ڈھونڈنے میں دلچسپی کی وجہ یہ ہے کہ ان سیاروں میں سے چند میں زندگی کے آثار ہو سکتے ہیں۔ اور شائد صدیوں بعد انسان ان سیاروں پر بس سکیں۔

0345-3800853
sonia khan

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Copyright (©) 2007-2019 Urdu Articles. All rights reserved.
Developed By Solaxim Web Hosting and Development Services
Affiliates: Urdu Books | Urdu Poetry | Shahzad Qais | Urdu Jokes One Urdu| Popular Searches | XML Sitemap Partners: UrduKit | Urdu Public Library

Urdu Articles Is One Of The Largest Collection Of Urdu Articles On Different Topics. You can read articles on topics like parenting, relationship, politics, How to do Things, Shopping Reviews, Life Style, Cooking, Health and Fitness, Islam and Spirituality... You can also submit your articles to get free publicity and fame on your published work. Keep Smiling......