انٹارکٹیکا پگھل رہا ہے

Submitted by arifmahi on Sun, 03/16/2008 - 20:37

سمندری برف کے پگھلنے سے سمندری گلیشئیروں کو روکنے والی دیوار ختم ہوتی جا رہی ہے
برطانوی سائنسدانوں نے دعویٰ کیا ہے کہ گلوبل وارمنگ کی وجہ سےانٹارکٹیکا میں قطبین پر موجود برف اندازے سے زیادہ تیزی سے پگھل رہی ہے۔

برطانوی آرکٹک سروے سے تعلق رکھنے والے سائنسدانوں کو یقین ہے کہ دنیا بھر کے سمندروں کی سطح میں برف کے پگھلاؤ کی وجہ سے ہونے والے اضافے کی رفتار لگائے جانے والے اندازوں سے کہیں زیادہ ہے۔

خیال کیا جاتا ہے کہ گزشتہ پچاس برس کے دوران انٹارکٹیکا کے جزیرہ نما میں سمندری برف کا تیرہ ہزار مربع کلومیٹر حصہ پانی بن چکا ہے۔

ان تحقیقات کا اعلان ماحولیاتی تبدیلی سے متعلق منعقد ہونے والی ایک کانفرنس میں کیا گیا۔

انٹارکٹیکا کے جزیرہ نما میں سمندری برف کے پگھلنے سے سمندری گلیشئیروں کو روکنے والی دیوار ختم ہوتی جا رہی ہے اور اس کے نتیجے میں گلیشئیر پہلے سے چھ گنا زیادہ رفتار سے سمندروں میں تیر رہے ہیں۔

براعظم انٹارکٹیکا کا مغربی حصہ بھی ماحولیاتی تبدیلی کا شکار ہے اور سمندر کا گرم پانی وہاں موجود برف کی تہہ کے نچلے حصے کو نقصان پہنچا رہا ہے۔

This is an Urdu Article about global warming and melting of Antarctuica by Arif Qureshi arifmahi@gmail.com

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Copyright (©) 2007-2019 Urdu Articles. All rights reserved.
Developed By Solaxim Web Hosting and Development Services
Affiliates: Urdu Books | Urdu Poetry | Shahzad Qais | Urdu Jokes One Urdu| Popular Searches | XML Sitemap Partners: UrduKit | Urdu Public Library

Urdu Articles Is One Of The Largest Collection Of Urdu Articles On Different Topics. You can read articles on topics like parenting, relationship, politics, How to do Things, Shopping Reviews, Life Style, Cooking, Health and Fitness, Islam and Spirituality... You can also submit your articles to get free publicity and fame on your published work. Keep Smiling......