Israel

Ibn-e-Umeed's picture

فلسطین،سامراجی عزائم اور مغربی میڈیا - By: ibn-e-Umeed اِبنِ اُمید

ء1967 میں دیگر علاقوں کے علاوہ مشرقی یروشلم سمیت وسیع مغربی کنارے پر اسرائیلی قبضے کے بعد سے اسرائیل نے مقبوضہ فلسطینی سرزمین پر یہودی بستیوں کی تعمیر و توسیع کا وسیع منصوبہ شروع کیا ہوا ھے۔ جہاں اب تک قریباً پانچ لاکھ یہودی آبادکار ایک بہترین سویلین انفراسٹرکچر کے فوائد سے نہ صرف لطف اندوز ہو رھے ہیں بلکہ ان کی حفاظت کے لئے اسرائیلی فوج کومستقل طور پر مامور رکھا گیا ھے۔ اگرچہ بین الاقوامی قانون کے تحت یہ بستیاں غیر قانونی تصور کی جاتی ہیں لیکن امریکہ کے ساتھ ان بستیوں کے عدم پھیلاؤ کے حوالے سے اسرائیلی معاہدوں کے ڈ رامے کے باوجود اسرائیل کی جانب سے ان بستیوں کے پھیلاؤ کا عمل مسلسل جاری رہا ھے۔ جبکہ ریاست ہائے متحدہ امریکہ کا سرکاری موقف ھے کہ وہ ان بستیوں کے "بین الاقوامی قانونی جواز" کو تسلیم نہیں کرتا ۔ تاہم امریکہ اسرائیل کی اس توسیع پسندانہ پالیسی میں پچھلی کئی دہائیوں سے مسلسل خفیہ مدد فراہم کرتا رہا ھے۔

امریکی صدر براک اوباما کی طرف سے گزشتہ ہفتے اسرائیلی وزیر اعظم بنیامین نیتن یاہو کو مبینہ طور پرلکھے گئے ایک خط کی تفصیلات کا انکشاف ہوا ھے جو فلسطینیوں کے ساتھ

Your rating: None Average: 5 (1 vote)
Ibn-e-Umeed's picture

ایکواڈور: امریکہ کاجمہوریت کش حملہ ناکام - - By: ibn-e-Umeed اِبنِ اُمید

ایک اور عوامی لاطینی رہنما کی منتخب حکومت کے خلاف ارادہِ قتل کی ایف آئی آر میں واشنگٹن کے واضح فنگر پرنٹس ریکارڈ کر لئے گئے ۔ 9/11 کے بعد سے اب تک واشنگٹن یا سی آئی اے نے لاطینی امریکہ میں منتخب انقلابی حکومتوں کے خلاف چار فوجی بغاوتیں کرانے کی کوشش کی ھے، جن میں سے دو کامیاب ہوئیں جبکہ دو ناکام۔ 2009 ء میں مینو ئل زیلا کے خلاف ہونڈوراس میں اور ہیٹی میں 2004 ء میں جین برٹرینڈ کی منتخب حکومتوںپر امریکہ سپانسرڈ کامیاب جمہوریت کش حملے کئے گئے جبکہ وینزویلا میں ہیوگو شاویز کے خلاف 2002ءمیں اور ایکواڈور میں رافیل کوریا کے خلاف گزشتہ ہفتے 30 ستمبر 2010ء کو منتخب عوامی حکومتوں کے خلاف ایسے ہی حملے ناکام بنا دیئے گئے۔ متذکرہ بالا چار جمہوریت کش فوجی حملوں میں سے دو صدر بش جبکہ دو صدراوباما کے دورِ حکومت میں ہوئے۔ 2009 ء میں مینو ئل زیلا کی حکومت کے خلاف ہونڈوراس میں کامیاب فوجی بغاوت نے امریکی جنونیوں کو اپنے اگلے ہدف کے طور پرایکواڈور کو نشانہ بنانے کے لئے اُکسایا تاکہ خطے میں ہیوگو شاویزکو تنہا کیا جا سکے۔

Your rating: None Average: 4 (1 vote)
arifmahi's picture

مذاہب کے قلعے

اگر ہم حقائق سے پردہ پوشی کرنے لگیں تو شتر مرغ کی طرح سر ریت میں چھپا سکتے ہیں لیکن حقیقت کو چھپا نہیں سکتے کہ پا

No votes yet
Sumara's picture

تابوت سکینہ

تابوت سکینہ

Your rating: None Average: 4.6 (15 votes)
Syndicate content